WhatsApp dan yazınız

Lazer nedir?

Lazer; iyonize olmayan bir ışık olarak tanımlanırken radyasyon yayan x ışını gibi zararlı olmayan farklı bir yapıdaki elektromanyetik bir enerjidir.
Lazer tedavilerinin en büyük avantajı ağrısız kısa sürede iyileşme göstererek güzel sonuçlar alınabilmesidir.

Lazer kimlere uygulanabilir?

Lazer tedavisi uygun dalga boyları ayarlandığında çocuklar, hamileler ve genel sistemik hastalığı olan bütün bireylerde kullanılabilir.

Diş hekimliğinde lazer uygulamaları nelerdir ?

Diş hekimliğinde en sık olarak yumuşak doku lazerleri kullanılmaktadır. Bunlar da dişetlerinde kullanılan diyot lazerlerdir.
 Pembe estetik uygulamalarında hastalara daha hızlı iyileşme süreci ve ağrısız bir tedavi sunmaktadır. Bu işlemler arasında gingivektomi, gingivoplasti, frenektomi, küretaj tedavisine yardımcı cep kontaminasyonu ve uçuk tedavileri sayılabilir.
Dişetlerinin mor renginin estetik olarak pembe renge çevrilmesinde de lazer tedavisi uygulanabilir. Ayrıca aşırı hassas dişlerde hassasiyet giderici olarak da uygulanma prosedürleri vardır.
Lazerler diş hekimliğinde kanal tedavi işlemlerinde de iltihapların giderilmesi için kök kanallarında kullanılabilirler.
Lazer tedavileri ayrıca yaraların daha hızlı iyileşmesine yardımcı olarak katkı sağlamaktadır.

Diş beyazlatmada lazer kullanımı?

Estetik uygulamalar içerisinde diş beyazlatma işlemlerinde de lazer tedavileri kullanılarak kısa süre içerisinde etkin sonuçlar elde edilerek güzel gülüşlere ulaşılabilir.